• 60 päivän avokauppa
  • Turvallista kauppaa
  • Pienin toimitettava tilaus on 20 €

Suosikkini

Lataa lisää tuotteita

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Onko tilaukseni tullut perille?

Kun olet tehnyt tilauksesi, saat automaattisesti alustavan tilausvahvistuksen. Kun tilaus hyväksytään lopullisesti, saat varsinaisen tilausvahvistuksen, jossa myös arvioidut toimituspäivämäärät jne. Tavallisimmat syyt, miksi vahvistukset eivät tule perille on, että olet vahingossa kirjoittanut sähköpostiosoitteen väärin. Tietoomme on myös tullut, että mikäli käytössäsi on Gmail tai Hotmail, järjestelmämme lähettämät tilausvahvistukset eivät valitettavasti pääse perille. Mikäli olet saanut ensimmäisen vahvistuksen, mutta et varsinaista vahvistusta, se voi johtua siitä että asiakaspalvelumme täytyy tarkistaa tilaustasi. Mikäli et ole saanut varsinaista tilausvahvistusta yhden arkipäivän sisällä, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Missä tilaukseni on?

Kun tilauksesi otetaan pakattavaksi, sinulle läheteään automaattisesti viesti tästä. Viesti sisältää tiedon noutopistestä, lähetystunnuksen jne. Mikäli olet valinnut paketin luovutuksen myymälässä, ei pakettia voi seurata. Saat tällöin tekstiviestin kun pakettisi on noudettavissa myymälästä. Voit myös nähdä tilauksesi tilan Omilta sivuilta.

Kuinka kauan pakettiani säilytetään noutopaikassa?

Pakettisi säilyy noin viikon noutopisteessä. Tänä aikana saat tekstiviestin sekä sähköpostiviestin saapumisesta. Mikäli pakettia ei noudeta, paketti palautuu meille. Huomioithan ettei noutamaton paketti ole sama kuin kaupan purku.

Mitä tapahtuu ellen nouda pakettiani?

Mikäli et nouda pakettiasi, se luokitellaan lunastamattomaksi paketiksi. Huomioithan ettei noutamaton paketti ole sama kuin kaupan purku.

Onko mahdollista että tilaukseni lähetetään vaihtoehtoiseen toimitusosoitteeseen?

Mikäli haluat että tilauksesi lähetetään eri osoitteeseen, jossa itse asut, sinun tulee ensin täyttää omat osoitetietosi kassalla. Täytä sen jälkeen osoitetiedot, jonne haluat paketin lähetettävän, kohtaan "Toimitus"

Voinko palauttaa nettikaupasta ostamani tuotteet myymälään?

Kyllä, voit sekä vaihtaa että palauttaa tuotteita myymälöissä. Lähetyslista toimii kuittina.
Mikäli olet valinnut maksutavaksi Klarnan ja haluat vaihtaa tuotteen, tehdään ensi palautus tuotteesta ja sen jälkeen uusi ostos.

Onko mahdollista yhdistää alennuksia muihin alennettuihin hintoihin?

Et valitettavasti voi hyödyntää henkilökohtaisia alennuksia muihin alennuksiin. Omilla sivuilla näet ajankohtaiset tarjoukset, jotka ovat jäsenenä sinulle voimassa. Tarjous koskee normaalihintoja, eikä sitä voi yhdistää muihin alennuksiin tai tarjouksiin. Mikäli sinulla on useampi aktiivinen alennus, joka koskee samaa tuotetta, käytetään vain yhtä.

Haluan käyttää alennuskoodia, miten toimin?

Klikkaa painiketta "Syötä alennuskoodi" kassalla, ostoskorin alla olevassa yhteenvedossa. Huomioi ettei alennuksia tai tarjouksia voi yhdistää.

Voinko vaihtaa sähköpostiosoitteeni netissä Omilla sivuilla?

Et voi vaihtaa sähköpostiosoitettasi itse netissä. Ota yhteys asiakaspalveluun, he auttavat sinua.

Kuinka peruutan uutiskirjeen?

Mikäli et enää toivo saavasi uutiskirjeitämme, löydät jokaisen sähköpostin alapuolelta linkin, jota klikata, joka peruuttaa uutiskirjeen. Voit myös muuttaa asetuksiasi Omilla sivuilla "Oma profiili" alta.

Voinko muuttaa tilaustani jälkikäteen?

Muutoksia voi ainoastaan tehdä sellaisiin tilauksiin, joita ei ole vielä pakattu. Mikäli haluat muttaa tilaustasi, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä puhelimitse asiakaspalveluumme, p 09 - 231 340 40 mahdollisimman pian.

Olen muuttanut, kuinka voin päivittää osoitteeni?

Mikäli olet muuttanut, voit muuttaa kotiosoiteesi Omilla sivuilla. Kirjaudu sivuille ja klikkaa "Oma profiili" ja sen jälkeen "Päivitä tiedot".
Voit toki myös olla yhteydessä Asiakaspalveluumme.

BOM!

Webbläsaren du använder är diskad.

Vi rekommenderar dig att uppleva nya hemsidan med någon av följande webbläsare:

Google Chrome, SafariFirefox eller Microsoft Edge.