Lataa lisää tuotteita
Kun olet tehnyt tilauksesi, saat automaattisesti alustavan tilausvahvistuksen. Kun tilaus hyväksytään lopullisesti, saat varsinaisen tilausvahvistuksen, jossa myös arvioidut toimituspäivämäärät jne. Tavallisimmat syyt, miksi vahvistukset eivät tule perille on, että olet vahingossa kirjoittanut sähköpostiosoitteen väärin. Tietoomme on myös tullut, että mikäli käytössäsi on Gmail tai Hotmail, järjestelmämme lähettämät tilausvahvistukset eivät valitettavasti pääse perille. Mikäli olet saanut ensimmäisen vahvistuksen, mutta et varsinaista vahvistusta, se voi johtua siitä että asiakaspalvelumme täytyy tarkistaa tilaustasi. Mikäli et ole saanut varsinaista tilausvahvistusta yhden arkipäivän sisällä, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Kun tilauksesi otetaan pakattavaksi, sinulle läheteään automaattisesti viesti tästä. Viesti sisältää tiedon noutopistestä, lähetystunnuksen jne. Mikäli olet valinnut paketin luovutuksen myymälässä, ei pakettia voi seurata. Saat tällöin tekstiviestin kun pakettisi on noudettavissa myymälästä. Voit myös nähdä tilauksesi tilan Omilta sivuilta.
Pakettisi säilyy noin viikon noutopisteessä. Tänä aikana saat tekstiviestin sekä sähköpostiviestin saapumisesta. Mikäli pakettia ei noudeta, paketti palautuu meille. Huomioithan ettei noutamaton paketti ole sama kuin kaupan purku.
Mikäli et nouda pakettiasi, se luokitellaan lunastamattomaksi paketiksi. Huomioithan ettei noutamaton paketti ole sama kuin kaupan purku.
Mikäli haluat että tilauksesi lähetetään eri osoitteeseen, jossa itse asut, sinun tulee ensin täyttää omat osoitetietosi kassalla. Täytä sen jälkeen osoitetiedot, jonne haluat paketin lähetettävän, kohtaan "Toimitus"
Kyllä, voit sekä vaihtaa että palauttaa tuotteita myymälöissä. Lähetyslista toimii kuittina.
Mikäli olet valinnut maksutavaksi Klarnan ja haluat vaihtaa tuotteen, tehdään ensi palautus tuotteesta ja sen jälkeen uusi ostos.
Et valitettavasti voi hyödyntää henkilökohtaisia alennuksia muihin alennuksiin. Omilla sivuilla näet ajankohtaiset tarjoukset, jotka ovat jäsenenä sinulle voimassa. Tarjous koskee normaalihintoja, eikä sitä voi yhdistää muihin alennuksiin tai tarjouksiin. Mikäli sinulla on useampi aktiivinen alennus, joka koskee samaa tuotetta, käytetään vain yhtä.
Klikkaa painiketta "Syötä alennuskoodi" kassalla, ostoskorin alla olevassa yhteenvedossa. Huomioi ettei alennuksia tai tarjouksia voi yhdistää.
Et voi vaihtaa sähköpostiosoitettasi itse netissä. Ota yhteys asiakaspalveluun, he auttavat sinua.
Mikäli et enää toivo saavasi uutiskirjeitämme, löydät jokaisen sähköpostin alapuolelta linkin, jota klikata, joka peruuttaa uutiskirjeen. Voit myös muuttaa asetuksiasi Omilla sivuilla "Oma profiili" alta.
Muutoksia voi ainoastaan tehdä sellaisiin tilauksiin, joita ei ole vielä pakattu. Mikäli haluat muttaa tilaustasi, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä puhelimitse asiakaspalveluumme, p 09 - 231 340 40 mahdollisimman pian.
Mikäli olet muuttanut, voit muuttaa kotiosoiteesi Omilla sivuilla. Kirjaudu sivuille ja klikkaa "Oma profiili" ja sen jälkeen "Päivitä tiedot".
Voit toki myös olla yhteydessä Asiakaspalveluumme.
BOM!
Webbläsaren du använder är diskad.
Vi rekommenderar dig att uppleva nya hemsidan med någon av följande webbläsare:
Google Chrome, Safari, Firefox eller Microsoft Edge.